Jak się ubrać do pracy?

Wygląd w pracy to kluczowa kwestia, która tyczy się panującego z góry dress code. To ważne, aby wyglądać schludnie oraz czuć się dobrze. Jakie zatem elementy w kobiecej garderobie wybrać oraz jak się ubrać do pracy?

Wygląd w formalnych sytuacjach

W zależności od stanowiska oraz branży firmy, ubiór służbowy może nieco się różnić. Dlatego dress code to pewien wyznaczony kanon, który informuje nas o regułach ubioru służbowego. Zasad, co do wyglądu w pracy jest kilka. Przede wszystkim powinien być on spójny i tworzyć jedną część. Warto wybrać kilka elementów, które będą ze sobą współgrać. Pomóc w tym może odpowiednia kolorystyka. Nie należy obawiać się, że będziemy zmuszeni zrezygnować z intensywnych odcieni. Warto je po prostu ograniczyć. Niekiedy kontrastujący kolor wystarczy jako dodatek do danej stylizacji. W całym stroju powinny dominować stonowane odcienie. Dlatego pożądana w dalszym ciągu jest czerń, szarość, biel, granat czy beż. Niektóre z eleganckich kolorów, np. zieleń lub czerwień powinny stanowić dodatek.

Elegancka odzież

Sytuacja staje się nieco trudniejsza szczególnie zimą, gdy niekiedy sama koszula bez marynarki bądź swetra nie jest wystarczająca. Oczywiście możemy pokusić się o wybór eleganckich spodni. W tym wypadu najlepszą opcją będą cygaretki. Nie jest to jednak konieczność rezygnacji z klasycznych jeansów. Ich kolor powinien być zdecydowanie ciemniejszy. Zrezygnować należy z modeli z przetarciami oraz dziurami. Możemy także wybrać spódnice o ołówkowym bądź szerszym kroju, które nadadzą elegancki charakter. To także możliwość założenia sukienki. Wszystko jedynie powinno opierać się o stonowane fasonach bez zbyt dużej ilości wzorów oraz odkryć. Warto spódnice oraz spodnie połączyć z koszulą, marynarką bądź swetrem. Pamiętajmy, że całą stylizację powinniśmy zwieńczyć obuwiem oraz okryciem wierzchnim. Do wyboru mamy kurtki zimowe damskie bądź płaszcze.

 

Zostaw swój komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *